مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: دشمن اعتقادات و فرهنگ ایرانی‌اسلامی را هدف گرفته و به دنبال ترویج فساد و فحشا در جامعه بخصوص بین نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۴۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
 هدف دشمن برای ترویج فساد در ایران، تضعیف اعتقادات مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سلیمانی در جمع پایوران ناحیه مقامت بسیج و فرهنگیان بسیجی در فریمان اظهار کرد: دشمن اعتقادات و فرهنگ ایرانی‌اسلامی را هدف گرفته و به دنبال ترویج فساد و فحشا در جامعه بخصوص بین نوجوانان و جوانان است و می‌بایست با جهاد تبیین به دنبال ترویج فرهنگ ناب اسلامی باشیم و نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

وی افزود: ما به‌عنوان خدمتگزار در بسیج مأموریت داریم ضمن خودسازی، در معنویت افزایی و بصیرت دهی به آحاد پاسداران، نیروهای وظیفه، بسیجیان و جامعه نقش‌آفرینی کنیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه همه شئونات زندگی ما بایستی بر مبنای دین باشد عنوان کرد: عقاید، فروع دین و اخلاقیات سه برنامه دینی است که پیامبران مأمور اجرای آن شدند و ما باید در ادامه راه آنان گام برداریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان بیان کرد: همه انبیا و پیامبران برای حفظ شئونات و دین در معرض امتحان الهی قرار گرفتند و حتی جان خود را در این راه فدا کردند، بنابراین تمام تلاشمان باید این باشد که همه شئونات زندگی‌مان را بر مبنای دین قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها